Kundeservice
Trenger du hjelp? Kontakt oss via e-post.
Vårt dedikerte kundeserviceteam hjelper deg gjerne med alle spørsmål du måtte ha – enten det gjelder bestillingen din, frakt, produktene våre eller noe annet du lurer på. Vi brenner for å gi deg den beste servicen, så ikke nøl med å ta kontakt!
E-post: support@equinest.com
Åpningstider
Du er velkommen til å kontakte oss via e-post når som helst. Vår vanlige svartid er 1–2 virkedager.
Vennligst merk følgende offentlige helligdager i Sverige, hvor vi ikke er tilgjengelige:
- 18. april (Langfredag)
- 21. april (Andre påskedag)
- 1. mai (Arbeidernes dag)
- 29. mai (Kristi himmelfartsdag)
- 6. juni (Sveriges nasjonaldag)
- 24. desember (Julaften)
- 25. desember (Første juledag)
- 26. desember (Andre juledag)
- 31. desember (Nyttårsaften)
Kundeservice
Trenger du hjelp? Kontakt oss via e-post.
Vårt dedikerte kundeserviceteam hjelper deg gjerne med alle spørsmål du måtte ha – enten det gjelder bestillingen din, frakt, produktene våre eller noe annet du lurer på. Vi brenner for å gi deg den beste servicen, så ikke nøl med å ta kontakt!
E-post: support@equinest.com
Åpningstider
Du er velkommen til å kontakte oss via e-post når som helst. Vår vanlige svartid er 1–2 virkedager.
Vennligst merk følgende offentlige helligdager i Sverige, hvor vi ikke er tilgjengelige:
- 18. april (Langfredag)
- 21. april (Andre påskedag)
- 1. mai (Arbeidernes dag)
- 29. mai (Kristi himmelfartsdag)
- 6. juni (Sveriges nasjonaldag)
- 24. desember (Julaften)
- 25. desember (Første juledag)
- 26. desember (Andre juledag)
- 31. desember (Nyttårsaften)
Ofte stilte spørsmål
Våre returer er gratis! Du har 60 dager på deg fra du mottok bestillingen din (se Kjøpsvilkår).
- Fest den medfølgende returetiketten på pakken, over den gamle fraktetiketten. Produktet som returneres skal være i sin originalemballasje (hvis det ble levert i en slik) sammen med alle merkelapper. Returetiketten må ikke festes direkte på originalemballasjen.
- Lever pakken hos nærmeste PostNord-utleveringssted. Returetiketten er koblet til din retur, noe som gjør at vi automatisk kan matche returen med bestillingen din og kreditere betalingen.
Fra det øyeblikket du leverer inn pakken, tar det vanligvis mellom 14 til 30 dager før refusjonen er på kontoen din.
Har det gått mer enn 30 dager? Kontakt oss på support@equinest.com.
Returner varen(e) du ikke ønsker å beholde ved å følge prosedyren beskrevet under «Returer» ovenfor. Legg deretter inn en ny bestilling på varen du ønsker å bytte til.
Dersom byttet gjelder en vare som hadde kampanjepris på kjøpstidspunktet, kan du sende en e-post til support@equinest.com med både det nye og det gamle ordrenummeret ditt, så refunderer vi eventuelt mellomlegget.
Hva gjør jeg hvis jeg må reklamere på en vare?
- Forbered dokumentasjonen: Ha ordrenummeret ditt, kjøpsbevis (for eksempel kvittering eller ordrebekreftelse) og et tydelig bilde av skaden klart.
- Kontakt kundeservice: Send en e-post til support@equinest.com. Oppgi detaljer om problemet og legg ved nødvendig dokumentasjon, som bilder av produktet og kvittering eller ordrenummer.
- Følg videre instruksjoner: Når vi har vurdert reklamasjonen din, vil vi gi deg videre instruksjoner. Dette kan innebære retur av varen eller ytterligere vurdering.
- Hold deg oppdatert: Du vil motta oppdateringer om statusen på reklamasjonen, og vi vil gjøre vårt beste for å løse saken så raskt som mulig.
Vi er her for å hjelpe deg, og jobber sammen med deg for å sikre en effektiv løsning!
Kjøpte du en ridepisk sammen med andre varer? På grunn av lengden på ridepisken sendes den vanligvis separat. Dette betyr at du i slike tilfeller vil motta to separate forsendelser.
Dersom du har mottatt en pakke der ridepisken mangler, men den er oppført på følgeseddelen, betyr det at en egen pakke med ridepisken er på vei til deg.
Ofte stilte spørsmål
Våre returer er gratis! Du har 60 dager på deg fra du mottok bestillingen din (se Kjøpsvilkår).
- Fest den medfølgende returetiketten på pakken, over den gamle fraktetiketten. Produktet som returneres skal være i sin originalemballasje (hvis det ble levert i en slik) sammen med alle merkelapper. Returetiketten må ikke festes direkte på originalemballasjen.
- Lever pakken hos nærmeste PostNord-utleveringssted. Returetiketten er koblet til din retur, noe som gjør at vi automatisk kan matche returen med bestillingen din og kreditere betalingen.
Fra det øyeblikket du leverer inn pakken, tar det vanligvis mellom 14 til 30 dager før refusjonen er på kontoen din.
Har det gått mer enn 30 dager? Kontakt oss på support@equinest.com.
Returner varen(e) du ikke ønsker å beholde ved å følge prosedyren beskrevet under «Returer» ovenfor. Legg deretter inn en ny bestilling på varen du ønsker å bytte til.
Dersom byttet gjelder en vare som hadde kampanjepris på kjøpstidspunktet, kan du sende en e-post til support@equinest.com med både det nye og det gamle ordrenummeret ditt, så refunderer vi eventuelt mellomlegget.
Hva gjør jeg hvis jeg må reklamere på en vare?
- Forbered dokumentasjonen: Ha ordrenummeret ditt, kjøpsbevis (for eksempel kvittering eller ordrebekreftelse) og et tydelig bilde av skaden klart.
- Kontakt kundeservice: Send en e-post til support@equinest.com. Oppgi detaljer om problemet og legg ved nødvendig dokumentasjon, som bilder av produktet og kvittering eller ordrenummer.
- Følg videre instruksjoner: Når vi har vurdert reklamasjonen din, vil vi gi deg videre instruksjoner. Dette kan innebære retur av varen eller ytterligere vurdering.
- Hold deg oppdatert: Du vil motta oppdateringer om statusen på reklamasjonen, og vi vil gjøre vårt beste for å løse saken så raskt som mulig.
Vi er her for å hjelpe deg, og jobber sammen med deg for å sikre en effektiv løsning!
Kjøpte du en ridepisk sammen med andre varer? På grunn av lengden på ridepisken sendes den vanligvis separat. Dette betyr at du i slike tilfeller vil motta to separate forsendelser.
Dersom du har mottatt en pakke der ridepisken mangler, men den er oppført på følgeseddelen, betyr det at en egen pakke med ridepisken er på vei til deg.
Se også Kjøpsvilkår →
Se også Kjøpsvilkår →